w ksiazce mieszka przygod sto, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 karty ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 94, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamW książce mieszka przygód sto!1Odczytaj zaszyfrowany wyraz.owanychyczneieWfizAOKLCIR2acjaduktycznaEplasWypisz bohaterów „Karolci”.Bohaterowie główniBohaterowie drugoplanowikacjaduastycznaEpl3Dokończ wypowiedź.Najciekawsza przygoda Karolci toamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnakacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 94, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................4acjadutkmatyczDobierzEaenamprzymiotniki pasujące do bohaterów lektury.perfidna, zła, pracowita, nerwowa, miły,grzeczny, życzliwa, odpowiedzialnaKarolcia –howaniycPiotre–WfizyczneCiotka Agata –Filomena –5Uzupełnij opis Karolci.acjaduktycznaEplasKarolcia toDziewczynka makacjaduastycznaEplJestPotrafiMyśliNie lubiMoim zdaniemamiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 94, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................owanychyczneieWfizW książce mieszka przygód sto!Dzielenie zapisujemy w taki sposób:20 : 5 = 4dzielnadzielnikiloraz1acjaduktycznaEplasWykonajpolecenia.kacjaduastycznaEpl•Jak rozłożyć 8 niebieskich koralików w 4 pudełkach tak, abyw każdym pudełku było tyle samo koralików? Wykonaj rysuneki zapisz działanie.8:4=•Jak sprawdzić, czy koraliki są właściwie rozłożone do pudełek?Zapisz działanie.2Jak nawlec 28 koralików na 4 nitki tak, aby na każdej nitce byłotyle samo koralików? Wykonaj rysunek i zapisz działanie.cami28 : 4 =3Sprawdź, czy udało Ci się dobrze rozdzielić koraliki w zadaniu 2.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 94, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Karolcia4Wychzowaniemiała 21 niebieskich koralików. Zrobiła z nichniyczefbransoletki dla 3 koleżanek. Do wykonania każdej bransoletkiużyła tyle samo koralików. Po ile koralików użyła do każdejbransoletki? Wykonaj rysunek i zapisz działanie.acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEpl21 : 3 =5Sprawdź, czy udało Ci się dobrze policzyć koraliki w zadaniu 4.6Niebieski koralik spełnił razem 20 życzeń Karola, Marka, Sylwkai Julka. Każdy chłopiec miał tyle samo życzeń. Wykonaj rysunekpomocniczy. Zamiast życzeń narysuj obok każdego chłopcakreski. Uzupełnij działanie.cami20 : 4 =Publikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 94, s.5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................7owanPodzielychyczneieWfizkoraliki zgodnie z opisem.Przykład:•10 koralików podziel na 5 grupacjaduktycznaEplas10 : 5 = 2•14 koralików podziel na 2 grupykacjaduastycznaEpl14 : 2 =•15 koralików podziel na 5 grup15 : 5 =8Wymyśl własny przykład z koralikami.camiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna [ Pobierz całość w formacie PDF ] |