WŁADCA SŁOWA

WŁADCA SŁOWA, Marketing, vademecum doradcy, patenty sprzedaży, skuteczne negocjacje
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & J.D. Fuentes, rok 2011
Autor: J.D. Fuentes
Tytuł: Władca Słowa
Data: 28.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
email:
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione

jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
Spis treści
Wstęp ......................................................................................7
1
Podstawy ........................................................................ 1 1
2
Co to jest Gut Talk ............................................................ 1 3
3
Głowa i Serce................................................................... 1 5
4
Środki i cele .................................................................... 1 7
Ćwiczenie.................................................................... 1 9
5
Elementy komunikacji ....................................................... 2 1
6
Dopasowanie słowne......................................................... 2 3
S k u t k i d o p a s o w a n i a i n i e d o p a s o w a n i a d o p r z e k o n a ń
i wrażeń zmysłowych słuchacza ...................................... 2 5
Dopasowanie a niedopasowanie ...................................... 2 6
7
Dopasowanie słowne krok po kroku ..................................... 2 9
8
Interludium udające wyjaśnienie ........................................ 3 5
9
Wyrównanie .................................................................... 3 9
10
Stan alfa......................................................................... 4 5
11
O Sercu........................................................................... 4 9
12
Wewnętrzne wyrównanie ................................................... 5 3
13
Wewnętrzne wyrównanie i ekspresyjność ............................. 5 5
D r o g a n a s k r ó t y d o p r z e k o n u j ą c y c h
przekazów niewerbalnych .............................................. 5 9
Ćwiczenia.................................................................... 6 3
14
Podkręcanie aż do jedenastki ............................................. 6 5
Tempo mówienia .......................................................... 6 6
Wysokość głosu ............................................................ 6 6
Barwa głosu ................................................................ 6 7
Zmienność................................................................... 6 7
Głośność ..................................................................... 6 7
Rezonans .................................................................... 6 7
Rytm .......................................................................... 6 8
„Emocjonalne zabarwienie” ............................................ 6 8
Gesty ......................................................................... 6 8
15
Zewnętrzne wyrównanie .................................................... 7 1
Komunikowanie się z czyimś Sercem ................................ 7 2
16
Zasada różowego słonia..................................................... 7 9
17
Metafory......................................................................... 8 3
Stosowanie metafor statycznych ..................................... 8 5
18
Pewnego razu… ............................................................. 8 7
19
Pewnego razu… .............................................................. 9 1
20
Cytaty ............................................................................ 9 9
21
Dobry opis jest książką kucharską ..................................... 101
22
Preferencje sensoryczne .................................................. 107
Ćwiczenie 1 ............................................................... 110
Ćwiczenie 2 ............................................................... 112
23
Kryteria ........................................................................ 113
24
Wieloznaczność.............................................................. 121
Stosowanie wieloznaczności ......................................... 122
Tworzenie wieloznaczności składniowych ....................... 127
Do czego można użyć nominalizacji ............................... 128
25
Owijanie się flagą .......................................................... 135
Flaga........................................................................ 137
26
Presupozycje ................................................................ 149
27
Elastyczność konceptualna ............................................... 153
Zmysły...................................................................... 153
Aspekty .................................................................... 154
Czasy ....................................................................... 155
Obiekty..................................................................... 156
Referenci .................................................................. 157
28
Co z realnym światem? ................................................... 159
29
Typy osobowości ............................................................ 173
30
Cztery temperamenty Keirseya i Myers-Briggs ..................... 175
Cztery typy osobowości ............................................... 176
31
Dziewięć typów Enneagramu ............................................ 185
Typ Jeden: Sędzia ....................................................... 186
Typ Dwa: Opiekun ....................................................... 187
Typ Trzy: Gwiazda ....................................................... 188
Typ Cztery: Artysta ..................................................... 189
Typ Pięć: Obserwator................................................... 190
Typ Sześć. Towarzysz ................................................... 191
Typ Siedem: Bon Vivant ............................................... 192
Typ Osiem: Autokrata .................................................. 193
Typ Dziewięć: Mediator................................................ 194
Motywowanie poszczególnych typów Enneagramu............ 195
32 Abstrakcyjne dopasowanie słowne .................................... 203
33 Maskarada jako kulminacja .............................................. 213
Słownik zastosowanych terminów ............................................. 221
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • diabelki.xlx.pl
  • Podobne
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Spojrzeliśmy na siebie szukając słów, które nie istniały.