W13 MiT TECHNOLOGIE BUDOWY MM V0S, 5 new Mosty, wykłady
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
TECHNOLOGIE BUDOWY BUDOWY OBIEKTÓ W W OWYCH MOST OWYCH MOST ©M.Malinowski TECHNOLOGIE OBIEKT ZASADNICZE CZYNNIKI WPŁ YWAJ CE NA RODZAJ ZASTOSOWANEJ TECHNOLOGII BUDOWY YWAJĄ CE NA RODZAJ ZASTOSOWANEJ TECHNOLOGII BUDOWY 1. D ł ł ugo towanie terenu, warunki gruntowe oraz ograniczenia wynikaj ść i charakter przeszkody, ukszta i charakter przeszkody, ukszta ł ł towanie terenu, warunki gruntowe oraz ograniczenia wynikają ce ze ce ze skrajni pod obiektem 2. Ukszta towanie obiektu w planie i w profilu, typ i rodzaj konstrukcji nios konstrukcji niosą cej, a w szczeg cej, a w szczegó lno lnoś ci rozpi ci rozpię to toś ci ci przę se se ł ł i ich zr i ich zróż nicowanie po d nicowanie po d ł ł ugo ugoś ci oraz zmienno ci oraz zmienno ść ść przekroju poprzecznego ustroju niosą cego cego ©M.Malinowski ZASADNICZE CZYNNIKI WP ugo ść 1. Ukszta ł ł towanie obiektu w planie i w profilu, typ i rodzaj 2. prz przekroju poprzecznego ustroju nios TECHNOLOGIE BUDOWY MOSTÓW 1. Monta Montaż prz przę se se ł ł w ca w ca ł łoś ci (d ci (dź wigi lub wigi lub urzą dzenia specjalistyczne) dzenia specjalistyczne) 2. Monta Montaż z wykorzystaniem podp z wykorzystaniem podpó r r tymczasowych 3. Monta Montaż lub budowa prz lub budowa przę se se ł ł na rusztowaniach na rusztowaniach stacjonarnych ©M.Malinowsk 4. Wykonywania prz Wykonywania przę se se ł ł za pomoc za pomocą rusztowa rusztowań przejezdnych lub przesuwnych 5. Nasuwanie pod Nasuwanie pod ł łuż ne lub obrotowe ne lub obrotowe 6. Monta wspornikowy segmentowy lub betonowanie nawisowe betonowanie nawisowe 7. Budowa z zastosowaniem dodatkowych , Budowa z zastosowaniem dodatkowych , monta montaż owych pylon owych pylonó w i odci w i odciągó w ( w ( ł ł uki) uki) 8. Budowa most Budowa mostó w wisz w wiszą cych cych TECHNOLOGIE BUDOWY MOST 1. urz 2. 3. 4. 5. Montaż wspornikowy segmentowy lub 6. 7. 8. MONTAŻ PRZ PRZĘ SE SEŁ W CA W CAŁOŚ CI CI 1. Prz Przęs ł ł a o ma a o ma ł ł ej rozpi ej rozpię to toś ci ci – monta monta ż ż ca ca ł ł ych prz ych przę se se ł ł lub d lub d ź ź wigar wigaró w w prefabrykowanych (stalowych, betonowych, zespolonych – np np FVT) FVT) 2. Prz Przęs ł ł a o stosunkowo niedu a o stosunkowo niedu ż ż ym ci ym ci ęż ęż arze arze – mo mo ż ż liwo liwoś ci techniczne d ci techniczne d ź ź wig wigó w lub w lub urzą dze dzeń specjalistycznych specjalistycznych 3. Konieczno Konieczno ść ść stosowania d stosowania d ź ź wig wigó w (drogowych, kolejowych) o znacznych ud w (drogowych, kolejowych) o znacznych ud ź ź wigach wigach (d ź ź wigi kolejowe wigi kolejowe – problem monta problem monta ż ż u pod czynn u pod czynną trakcj trakcją ) lub specjalistycznych ) lub specjalistycznych urzą dze dzeń monta monta ż ż owych owych 4. Konieczno ść czasowego czasowego zamkni cia drogi pod obiektem na pod obiektem na czas monta czas monta ż ż u u konstrukcji prz przęs ł ł a a ©M.Malinowski MONTA 1. prefabrykowanych (stalowych, betonowych, zespolonych 2. urz 3. (d urz Konieczno ść 4. zamknię cia drogi konstrukcji MONTAŻ PRZ PRZĘ SE SEŁ W CA W CAŁOŚ CI CI WIADUKT KOLEJOWY SOPOT – UL. PODJAZD UL. PODJAZD ©M.Malinowski MONTA SOPOT [ Pobierz całość w formacie PDF ] |