W13 MiT TECHNOLOGIE BUDOWY MM V0S

W13 MiT TECHNOLOGIE BUDOWY MM V0S, 5 new Mosty, wykłady
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
TECHNOLOGIE
BUDOWY
BUDOWY
OBIEKTÓ
W
W
OWYCH
MOST
OWYCH
MOST
©M.Malinowski
TECHNOLOGIE
OBIEKT
ZASADNICZE CZYNNIKI WPŁ
YWAJ
CE NA RODZAJ
ZASTOSOWANEJ TECHNOLOGII BUDOWY
YWAJĄ
CE NA RODZAJ
ZASTOSOWANEJ TECHNOLOGII BUDOWY
1. D
ł
ł
ugo
towanie terenu,
warunki gruntowe oraz ograniczenia wynikaj
ść
i charakter przeszkody, ukszta
i charakter przeszkody, ukszta
ł
ł
towanie terenu,
warunki gruntowe oraz ograniczenia wynikają
ce ze
ce ze
skrajni pod obiektem
2.
Ukszta
towanie obiektu w planie i w profilu, typ i rodzaj
konstrukcji nios
konstrukcji niosą
cej, a w szczeg
cej, a w szczegó
lno
lnoś
ci rozpi
ci rozpię
to
toś
ci
ci
przę
se
se
ł
ł
i ich zr
i ich zróż
nicowanie po d
nicowanie po d
ł
ł
ugo
ugoś
ci oraz zmienno
ci oraz zmienno
ść
ść
przekroju poprzecznego ustroju niosą
cego
cego
©M.Malinowski
ZASADNICZE CZYNNIKI WP
ugo
ść
1.
Ukszta
ł
ł
towanie obiektu w planie i w profilu, typ i rodzaj
2.
prz
przekroju poprzecznego ustroju nios
TECHNOLOGIE BUDOWY MOSTÓW
1.
Monta
Montaż
prz
przę
se
se
ł
ł
w ca
w ca
ł
łoś
ci (d
ci (dź
wigi lub
wigi lub
urzą
dzenia specjalistyczne)
dzenia specjalistyczne)
2.
Monta
Montaż
z wykorzystaniem podp
z wykorzystaniem podpó
r
r
tymczasowych
3.
Monta
Montaż
lub budowa prz
lub budowa przę
se
se
ł
ł
na rusztowaniach
na rusztowaniach
stacjonarnych
©M.Malinowsk
4.
Wykonywania prz
Wykonywania przę
se
se
ł
ł
za pomoc
za pomocą
rusztowa
rusztowań
przejezdnych lub przesuwnych
5.
Nasuwanie pod
Nasuwanie pod
ł
łuż
ne lub obrotowe
ne lub obrotowe
6.
Monta
wspornikowy segmentowy lub
betonowanie nawisowe
betonowanie nawisowe
7.
Budowa z zastosowaniem dodatkowych ,
Budowa z zastosowaniem dodatkowych ,
monta
montaż
owych pylon
owych pylonó
w i odci
w i odciągó
w (
w (
ł
ł
uki)
uki)
8.
Budowa most
Budowa mostó
w wisz
w wiszą
cych
cych
TECHNOLOGIE BUDOWY MOST
1.
urz
2.
3.
4.
5.
Montaż
wspornikowy segmentowy lub
6.
7.
8.
MONTAŻ
PRZ
PRZĘ
SE
SEŁ
W CA
W CAŁOŚ
CI
CI
1.
Prz
Przęs
ł
ł
a o ma
a o ma
ł
ł
ej rozpi
ej rozpię
to
toś
ci
ci –
monta
monta
ż
ż
ca
ca
ł
ł
ych prz
ych przę
se
se
ł
ł
lub d
lub d
ź
ź
wigar
wigaró
w
w
prefabrykowanych (stalowych, betonowych, zespolonych –
np
np
FVT)
FVT)
2.
Prz
Przęs
ł
ł
a o stosunkowo niedu
a o stosunkowo niedu
ż
ż
ym ci
ym ci
ęż
ęż
arze
arze –
mo
mo
ż
ż
liwo
liwoś
ci techniczne d
ci techniczne d
ź
ź
wig
wigó
w lub
w lub
urzą
dze
dzeń
specjalistycznych
specjalistycznych
3.
Konieczno
Konieczno
ść
ść
stosowania d
stosowania d
ź
ź
wig
wigó
w (drogowych, kolejowych) o znacznych ud
w (drogowych, kolejowych) o znacznych ud
ź
ź
wigach
wigach
(d
ź
ź
wigi kolejowe
wigi kolejowe –
problem monta
problem monta
ż
ż
u pod czynn
u pod czynną
trakcj
trakcją
) lub specjalistycznych
) lub specjalistycznych
urzą
dze
dzeń
monta
monta
ż
ż
owych
owych
4.
Konieczno
ść
czasowego
czasowego
zamkni
cia drogi
pod obiektem na
pod obiektem na
czas monta
czas monta
ż
ż
u
u
konstrukcji
prz
przęs
ł
ł
a
a
©M.Malinowski
MONTA
1.
prefabrykowanych (stalowych, betonowych, zespolonych
2.
urz
3.
(d
urz
Konieczno
ść
4.
zamknię
cia drogi
konstrukcji
MONTAŻ
PRZ
PRZĘ
SE
SEŁ
W CA
W CAŁOŚ
CI
CI
WIADUKT KOLEJOWY
SOPOT –
UL. PODJAZD
UL. PODJAZD
©M.Malinowski
MONTA
SOPOT
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • diabelki.xlx.pl
  • Podobne
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Spojrzeliśmy na siebie szukając słów, które nie istniały.