w-skrocie

w-skrocie, Logistyka
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Barcelona­Connecta­300­
profesjonalistów­z 13­krajów
Trzecia Edycja Międzynarodowego
Spotkania Firm z Sektora Trans-
portowego, WConnecta, zorganizo-
wanego przy tej okazji pod nazwą
Tracking­–­wszystko­w jednym
Nowa wersja platformy back office
firmy Transics oferuje dostęp w cza-
sie rzeczywistym, z poziomu jed-
nego interfejsu do danych na temat
kierowców, pojazdów i naczep
pochodzących z układów TracKing.
zaspokaja stale rosnące zapotrze-
bowanie liderów rynku na przyja-
zne dla użytkownika rozwiązania
do zarządzania flotą, pomagające
w podnoszeniu produktywności
i wydajności pracy.
pierwszego kontaktu osobiście
z firmami, z którymi trudno byłoby
się spotkać w innych warunkach
ma nieocenioną wartość”.
Rundy speed networking, zorgani-
zowane na podstawie kierunków,
specjalności i zainteresowań firm,
umożliwiły przeprowadzenie 5.930
szybkich rozmów zaledwie w ciągu
jednego przedpołudnia. Do tego
należy dodać wiele innych mniej
formalnych rozmów, które miały
miejsce w “La Cafetería”.
Fakt udziału w imprezie wielu firm
europejskich wpłynął na rozmiar
tego eventu. Przełożyło się to na
nowe relacje biznesowe z dobrymi
perspektywami w krótkim czasie.
Zespół Wtransnet juz rozpoczął
pracę nad kolejną edycją, przewi-
dzianą na jesień przyszłego roku.
Barcelona Connecta, zgromadziła
około 300 profesjonalistów z sek-
tora Transportu i Logistyki.
Firmy pochodzące z 13 krajów
europejskich miały okazję posze-
rzyć swoja agendę kontaktów
i nawiązać nowe relacje handlowe
w ciągu zaledwie jednego dnia.
Wszyscy uczestnicy byli zgodni co
do jednego “Znaczenie nawiązania
Firma Transics, dostawca roz-
wiązań IT z dziedziny zarządzania
flotą, ogłasza integrację TracKing
(systemu telematycznego firmy
Thermo King) z najnowszą wersją
swojej platformy back office TX-
-CONNECT. Dzięki integracji jed-
nostek telematyki TracKing z opro-
gramowaniem TX-CONNECT 9.0,
firmy Transics i Thermo King dają
planistom, dyspozytorom, kierow-
nikom i innym narzędzie gwaran-
tujące dostęp z jednego interfejsu
w biurach zaplecza operacyjnego
do danych na temat wszystkich
zasobów – pojazdów i naczep. Takie
podejście – „wszystko w jednym” –
– Posiadanie danych w czasie
rzeczywistym na temat tem-
peratury i położenia jednostek
chłodniczych, jak i generowanych
alarmów, zwiększa wydajność
operacyjną – mówi Michel Hamro-
uni, kierownik Działu Telematyki
i Akcesoriów firmy Thermo King.
– Podobnie zresztą jest w przy-
padku komputerów pokładowych
TX-MAX firmy Transics. Stąd wziął
się pomysł połączenia gromadzo-
nych przez nas danych na temat
naczep z danymi z tych kompute-
rów pokładowych oraz ich wspól-
nej wizualizacji w platformie back
office TX-CONNECT.
autostrada­morska­z BCT­do­
skandynawii
Bałtycki Terminal Kontenerowy
w Gdyni w ramach współpracy
z firmą Erontrans, rozpoczął na
terminalu kolejowym przeładunek
kontenerów i naczep samocho-
dowych, przewożonych na trasie
Polska – Skandynawia. Pierwszy
pociąg został obsłużony w BCT
w sobotę 20 października. Nowe
połączenie wpisuje się w koncepcję
autostrad morskich, promowanych
przez Unię Europejską, a szczegól-
nie w przygotowania w ramach VI
Europejskiego Korytarza Transpor-
towego Bałtyk-Adriatyk. To dzia-
łanie daje szybkie i bezpośrednie
połączenie BCT ze Skandynawią.
Kontrakt z firmą Erontrans ozna-
cza nowy rodzaj usług i rozszerza
ofertę Bałtyckiego Terminala Kon-
tenerowego. Kontenery i naczepy
drogowe są przywożone z głębi
Polski koleją, w BCT następnie są
przeładowywane w systemie ro-ro
i wtaczane na promy Stena Lines,
aby kontynuować dalszą podróż
do Szwecji. Wagony z kontenerami
oraz naczepami samochodowymi
przyjeżdżać będą docelowo do BCT
trzy razy w tygodniu. Ładunki final-
nie trafią również do Danii i Norwe-
gii i w odwrotnej relacji – ze Skan-
dynawii do Polski.
– Realizacja nowego projektu
dowodzi, że infrastruktura kole-
jowa i sprzęt przeładunkowy, jakim
dysponujemy, a także dobra organi-
zacja i doświadczenie pracowników,
pozwala na zastosowanie najnow-
szych i najbardziej zaawansowanych
technologii w obrocie intermodal-
nym – powiedział Piotr Frąckowiak,
BCT Intermodal Manager.
Dzięki nowemu połączeniu BCT
realizuje już drugą, obok korytarza
transportowego Bałtyk-Adriatyk,
europejską ideę związaną z opty-
malizacją transportu międzyna-
rodowego i zmniejszeniem jego
szkodliwości dla środowiska natu-
ralnego.
CarLo®­=­redukcja­emyta­w całej­europie
Stale wzrastające opłaty drogowe
stanowią ogromne wyzwanie
dla firm transportowych w całej
Europie. Pomimo tego, że działal-
ność firm transportowych polega
na realizacji dostaw na czas przy
wyborze najkrótszej z możliwych
tras, istnieje możliwość pogodzenia
tego z wyborem trasy o najniższych
kosztach myta.
Firma Soloplan, w celu wsparcia
w tym zakresie firm transporto-
wych, zaoferowała w oprogra-
mowaniu CarLo specjalnie opra-
cowane algorytmy tras. Podczas
planowania trasy, dokonywane
są przeliczenia, dzięki którym na
danej trasie pojazdu wskazywany
jest każdy odcinek trasy o najniż-
szej opłacie myta. Dla spedytorów
została przegotowana przejrzysta
mapa, na której ujęte są również
trasy alternatywne, by w przejrzy-
sty sposób rozeznać obowiązujące
na nich opłaty drogowe. Wystar-
czy jedno klikniecie w obrębie
mapy, aby podczas planowania
trasy dopasować ją do wszystkich
wytycznych. Stawki myta są na bie-
żąco aktualizowane przez Soloplan
i pobieranepodczas instalowania
aktualizacji.
Truck
&
Business
-
7
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • diabelki.xlx.pl
  • Podobne
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Spojrzeliśmy na siebie szukając słów, które nie istniały.